Sundaaay

Jag har bott där jag bor i snart 19 år nu. Kanske dags att börja röra på sig? Min fina vän som bott vägg i vägg me mig under nästan hela denna tid flyttar snart också, jag kan inte beskriva känslan, men det kommer kännas så jävla konstigt. Jag ska ju iförsig resa iväg i ett halvår snart o sen kommer jag flytta hemifrån nån gång inom snar framtid gissar jag på men ändå, det funkar inte det här haha.

Har haft en riktigt bra helg förövrigt. I fredags chillade jag hos Fessy, på lördagen kom först Isse hit o surra lite, sen mötte jag upp Fessy. Vi gick till Vinsta o köpte lite chirre me dirre o sen gick vi till Emil. Satt o surra där ett tag o kollade på Men in Black 2. Will Smith bästa haha <3

Idag blev det stan för min o Fessys del. Jag hittade dock inget. Kom hem hit o käkade middag, sen bar det av till Kista med Fessy o Vera för lite kvällshopping haha. Börjar bli tradition att åka dit på söndagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0