Sometimes God doesn't give you what you think you want, not because you don't deserve it, but because you deserve better.

Såg en svart katt korsa gatan, klev på en A-brunn o slängde nycklarna på bordet.

Igår drog jag ut tillsammans me co. Jag, Fessy, Awet o Zacki börjandet förandet på Nivå. Efteråt blev det först Nype där vi mötte upp Vera o hängde vid djbåset där Stefan djade. Va dock inget folk där typ så vi tjejer drog vidare till Ambassadeur. Första gången på Amba, vi hittade en scen att dansa på, o nåra grabbar som va riktigt kick-ass på att dansa, så när vi slutat dansa på scen, tvinga Fessy upp dem på scen ;D Gick till Donken runt 3 för att möta upp Awet så vi alla kunde ha sällis hem.

Idag har jag sovit waaay to long. Klev upp vid typ halv 2. Braaaa jobbat. Åkte en sväng till Barkarby med Vera då hon skulle leta byxor. Annars har jag bara suttit o letat boende för första veckan i L.A. Inte hittat ett skiiiiit. För att citera Timbuktu: Det löser saaj, det gör det alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0