L.A christmas

Har varit full rulle hela veckan asså! Förra fredagen o lördagen var vi hemma hos Refi o festade, everybody was there! Kommer sakna alla som faan sen! Dansade, firade Hermon som fyllt år o massa mer hähä. Resten av vekan har jag typ firat att det inte varit skola, jag o Fessy har shoppat överallt o chillat i Hollywood. I tisdags var jag på fest hos mina Stockholmsstadsmän ( de kommer från Vby, Jakan, Kungsängen haha) Träffade på ännu mer folk från orten, festen va kul men jag e mer än mättad på sthlmsfolk haha.

I onsdags hade vi över lite folk på chillkrök o I torsdag åt jag, mina roomies, Stewen o Peder på en etiopisk restaurang, fett mysig kväll :)

O min jul...jaa den har varit mer än speciell asså... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0