new fuckiiing years eve!!!

Haha jul i L.A, saaajk, va inte ens där alltså, lyfte dan innan julafton o kom hem på julafton, levde inofficellt i Sverige till o med annandagen efter att ha överraskat nästan alla mina närmaste :D Jag o Fessy filmade typ alla när vi överraska, så roligt o se deras reaktioner! Hängt med mina homies, min familj o hälsat på farfar under hela tiden jag varit hemma. Igår träffade jag mina L.A grannar efter att ha varit ifrån dem i en vecka hahahaha. Stor saknad eller? ;D Sen efter det åkte jag o Fessy hem till Paulina, spelade Alias, snacka o drack champagne med henne, Vera, Fessy o Paulinas kompis Camron. Eller aa Vera drack vatten för hon hade bilen, så vi fick skjuts hem sen, softiiish.

Ikväll e det NYÅRsfirande som gäller. Ska fira det med mina fina, har inga direkta efterplaner efter middan, men det kommer bli ett awesome nyår ändå känner jag på mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0