"Allting har förändrats, men du finns kvar"

Igår skulle jag o Fessy åka till Barkarby Outleten. Att ta sig dit gick fantastiskt bra, bussar, pendel, allt matcha. Vi vandrade runt på outleten, hittade ingenting, gick vidare till IKEA för lunch och hittade väl lite grejer där, blev dock inga inköp. Hemresan hade vi inte riktigt samma flow som på vägen dit, missade pendeln pågrund av att jag föll platt på mage (jag älskar is! NOT!) Kom hem o då vare stress! Dusch, kläder, smink, skynda till bussen. Allt var försenat o vi skulle långt ut i orten, Viksjö närmare bestämt. Till slut kom vi fram, fel sida av Viksjö centrum dock men vi hittade rätt, mötte upp Angelica o hennes homies. Beställde mat o gick hem till hennes boyfriend för att äta. Hon öppnade paket o vi hade det fett mysigt. Sen kom det fler o vi körde lite dricklekar osv Mysig kväll, blev dock tidig hemgång, jag o Fessy var så sjukt trötta så vi drog ganska tidigt.

HAr massa fina bilder från kvällen, hittar inte kamerasladden bara så de kommer sen hehe

Imorgon e det alla hjärtans dag, typ första gången jag längtar efter alla hjärtans dag, ska på restaurang o äta med 3 av mina bästa vänner, kommer bli jättemys.

Sen fyller jag ju år om 4 dagar också!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0