Mp foshizzle

I lördags så fixade jag o trixade jag all day. Sen vid halv sex kom Johannorna, Isse, Emil och Moa. Vi åt tacos, drack drinkar o hade det najs, sen runt 8 ramlade lite mer folk in, shottarna kom o sen vid 9 tiden bestämde vi oss för att dra. Missade bussen så jag o Johannorna sprang ner till Spånga haha, de andra segisarna fick ta pendeln efter. Mötte upp ännu mer folk som skulle sällskapa oss(har fortfarande inte förstått hur Vera kunde dyka upp så snabbt efter att hon slutat jobbet, men det va awesome iaf!!! :D ) o sen intog vi MP. Dans, shottar i överflöd o härligt sällskap kan väl sammanfatta kvällen. Efteråt drog vi till grillen o sen till nattbussen.












Mina naglar! :D





haha strunta i vad som händer e fokus (även fast Lager e fett fin på bilden :D) kolla längst till vänster HAHAHA Joel!









Bilderna efter det här ska inte ens visas hahaha

O igår tog jag, Johannorna, Vera, Jenna o Kristiina en "bakisfika" för att diskutera gårkvällen, fett mysigt. Sen blev den en runda i vby innan jag, Fessy o Vera åkte hem till mig o chilla.

Idag har jag jobbat  i 9,5 jävla timmar, det om något e helt sinnes, chillat me Verutt nu under kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0