Sista dagen som 19-åringen

Fast det känns typ inte, känns inte ens som att jag varit 19 ett helt år. Ska jag prata om min 20-årsdag så e jag alltid på väg att säga att jag fyller 18 så alltså aa 20 imorron på utsidan, insidan vettefaan

Blev en sväng in till stan idag efter el worko för att träffa Angelica. Hon satt o fika me Olivia o Cecilia så jag hann träffa dem lite också. Hjälpte Angelica att hitta presenter till hennes värdfamilj o sen begav jag mig hem för att laga mat (duktig tjej höhö) När jag höll på klampade plötsligt Vera in genom dörren o efter att jag ätit bokade vi LONDON!! WIIIIE :D Sen tog vi bilen och hämtade upp Fessy o åkte för att fönstershoppa på Coop Vinsta haha. Fick me oss lite choklad o sen åkte jag o Fessy hem till henne för att boka andra Londonresan hähä. Dock funka det inte så vi får göra det tomorrow eller nåt.

Dagen avslutar jag dock pissarg på en kompis, en sån liten skitsak jag e arg över egentligen, men alltså faan. Ju mer jag tänker på det, desto argare blir jag. Så nu tänkte jag sova o försöka glömma o vakna upp som en glad 20-åring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0