tuesday

Min dag började fett bra. När jag kom till jobbet på morronen blev jag överröst av kramar från barnen, så gulliga! Sen visade det sig att min kollega som jobbar med storbarnen var ensam me allihopa så jag fick gå över dit. Vilket betyder att jag haft en riktig chilldag haha. Typ bara pysslat hela dagen och pratat presenter.

Gårdagen var nog bästa alla hjärtansdag på länge. trots vissa motgångar. Jag mötte upp Vera, Emil o Fessy vid tuben i Vby( Emil hade varit världens gulligaste o köpt en varsin ros till oss brudar) o vi åkte in till Grappa vid St Eriksplan. Där satt vi i en fucking timme o väntade på att få beställa dricka o mat. Till slut gav vi upp o vandrade mot Vasastan för att hitta nån annan restaurang. Blev en liten jättemysig restaurang med persisk mat. Yummie! Vi åt som hästar, både för att maten var så god o för att klockan var alldeles för mycket haha.

Blev en riktigt bra kväll trots Grappa :) Hade bästa sällskapet liksom :D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0