1 januari 2011

Jaa igår gick ju bättre än förväntat iaf. Började med middag här ute i hooden me min familj o grannarna. Sen tog jag, Cia, Lager o Jenna tuben genom snöstormen mötte upp Jennas kompis Ellinor o fortsatte i snöstormen till den sjukaste lägenheten nånsin höll jag på o skriva o damn jag skrev det visst också. Alltså den där lägenheten var helt sinnes! Aldrig sett en så stor lägenhet förut...eller joo på tv typ :P typ tjjaaa cribs. Schyyyst ställe hehe. Satt i sofforna o chilla, snacka lite skit o helt plötsligt va klockan nästan 12. Ut på balkongen, poppa flaskor, kolla fyrverkerier, fira in det nya året.

Sen drog jag, Lager o Cia mot hooden igen, mötte upp Fessy o gick på fest hos grannen längre upp på gatan. Va väl sisådär där så jag o Fessy tänkte dra till en fest i Vby som vi tänkt gå till från början. Fick dock extra sällskap vi inte räknat med, alltså shiiiiiet människan gick ju inte att skaka av sig haha. Så mina första timmar på det nya året satt jag fast i en never ending diskussion om allt mellan himmel o jord me nåt jävla random. Behöver jag säga att när han väl beställde taxi hem o gick stod jag o Fessy o körde segerdans. Lite försent för vbyfest då bara...

Vet icke hur det gick till men runt 9- halv 10 så slockna jag. O idag är jag taggad på utgång, bra start på det nya året.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0