17e januari

1 ¨månad kvar till jag fyller 20, soooooft. Frågan är bara hur man firar den speciella dagen. Med dunder o brak. Kör all in, göra kaos me allt!!! 20 20 20 20 20 20 20 20!!!! heeey systemet. Faan va knas det kommer kännas att inte kunna säga att man e tonåring, vuxen på riktigt liksom (fast jag e iförsig som Peter Pan)

Idag gick jobbdagen så jävla snabbt. Vet inte riktigt vad vi gjorde men det e fett kul när Fessy också e me på jobbet :p Alltså inte för att jag har tråkigt me Maria, mamsen o co men ändå :P

O imorron kommer Isse o Emil hem!!! Jobbigt e bara att det verkar som de landar i svenneland typ sådär...5 min efter att jag slutat jobbet, vilket betyder att kan jag inte flyga till Arlanda me hjälp av mina armar så kommer jag nog inte kunna följa me o möta dem på flygplatsen. Nästan så jag saknar snökaoset nu...hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0