2 timmar vs 15 timmar

Alltså det är helt sinnes igår sov jag 15 timmar, inatt sov jag max 2 timmar, vet att jag somnade ordentligt iaf när mamma klev upp, det va en timme innan jag behövde gå upp. Höll på att somna på jobbet, men de sista timmarna så rullade det på faktiskt. Har pratat me Paulina som ÄNTLIGEN ÄR HEMMA :D Så jag o Fessy ska träffa henne imorron :D hon kommer antagligen va joooobbigt brun :P

Sitter här lite hög på koffein just nu, är nästan taggad på att dra ut fast jag bangar nog den ändå, när koffeinet försvinner om typ en timme eller två ska jag sova!!

Tror seriöst det växer mossa på mig snart, jaaag måste köra utgång tyyyp... imorron hähä

Kommentarer
Postat av: Tomasagnethe

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-08-22 @ 11:36:57
URL: http://tomasagnethe.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0