At casa de Emil

Det är där kvällen spenderats, tillsammans med honom, Vera o Fessy. Emil blev fett glad av skylten hehe, ska lägga upp bild på den sen, den e fett fin :P Satt o catcha upp om allt som hänt de senaste månaderna i Australia o här hemma i svenneland o Emils mamma va  jättegullig o bjöd på te o bullar. Aaaw :D Måste ringa Isse imorron också! :) Taggar inför helgen. ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT MINA GRABBAR E TILLBAKA. E glad över andra saker också. :) Kommer säkert vakna upp på världens pisshumör imorrn bara för att jag e så glad, skulle inte förvåna.




Fast jag önskar fortfarande att Paulina kunde va här hemma också, då skulle jag va minst dubbelt så glad!

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: P

<3

2011-01-30 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0