BFAB

Jag har inte kommit nånstans, men jag har en liten skiss i mitt huvud över hur livet ska bli... Igår såg jag en av mina framtida väggar i min framtida lägenhet. En hel vägg fylld av bergsprängare, hur bra låter inte det? :D Berättade iden för min padre idag :P Det e han som kommer behöva hjälpa mig om det ska gå haha

Igår va det myskväll här i casa de larssons. Jag, Fessy, Izze, Vera o Emil kollade på Step up 3D. Filmen va typ bäst, som jag längtat efter att se den. Dock jävligt förutsägbar haha.

O ikväll blir det utgång med värsta gänget, typ 20 pers. Först middag hos Emil o sen in till stan. Jag väntar me spänning på var de hade tänkt att vi skulle komma in, majoriteten killar o typ 3 pers på 20 resten yngre. Det här kan bli kul :P

Va förresten med mamsi i vby idag så ikväll blire nya kläder ;) Känns som om jag hänger me mamsen o papsen ganska ofta på lördagarna. Idag innan Vby var vi o kolla badrum också. Mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0