Dag 15 - Mina drömmar

Vet inte var jag ska börja, finns mycket jag skulle vilja göra här i livet, får fler o fler drömmar jag vill uppfylla för var dag, ju mer jag ser av världen o lever i den, desto fler saker kommer jag på att jag vill göra. Men de som jag vill börja med är iaf att åka till London o plugga engelska samt jobba där, lär bli nudelliv, men det ere sååå värt. Sen något annat jag verkligen verkligen vill göra o velat så länge är att lära mig surfa, typ åka till Portugal kanske läsa lite portugiska (heter det så?) o lära mig surfa. Jobba nåra månader på ett litet café där kanske. Sen vill jag besöka stränderna i Australien o Kalifornien o surfa på såklart. Efter det vill jag läsa event o managment nånstans, kanske något annat också.

Jaaa det där va väl tha big dreams, de som ligger på topplistan över vad som ska genomföras de närmaste åren ;D finns så mycket jag drömmer om, kanske tar dem en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0