Dag 17 - Mitt favoritminne

Alltså den här listan e ju bara jobbig haha. Har massa fina minnen vilket av dem ska jag välja liksom?

Ett av mina favortminnen är från i somras. En fin augustidag. Fick spontanryck dagen innan o bjöd in tha crew på grillchill. Så jag, Fessy, Isse, Emil, Paulina, Vera o Awet satt på min baksida, grillade massa grejer, surrade om sommaren, Isse fria till Vera, Paulina o Awet tekniknörda o det va liksom typ den mysigaste dagen ever. Sen drog vi allihopa minus Awet till Kista o glodde i affärer, käkade o kolla bio. Delade upp oss i två gäng o hade race i Vera o Paulinas bilar på väg hem från Kista. Önskar alla dagar kunde vara så här, härliga sommardagar då man kan göra spontangrejer med människor man älskar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0