Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag hmmmm den e också svår, men jag måste säga att jag gillat alla födelsedagar med presenter o frukost på sängen på morronen och sen tårta med familj o vänner på kvällen. Men mitt favoritfödelsedagsfirande är lätt förra årets firande. Alla mina närmaste vänner kunde inte vara me vilket va lite tråkigt :( Men kvällen var grym! Började med en middag hemma hos mig, åt massa god mat, förade o alla hade fått uppdrag som de skulle utföra under middan, haha riktigt awesome middag. Sen beställde vi två taxis o drog till MP, vägen dit var väl mer eller mindra kaos dock då vi glömde Erik o sen körde taxin åt fel håll först. Men till slut kom vi fram som vi skulle! Va inte så jättemycket folk den kvällen men faan va kul jag hade!! :D Me and my homies ägde dansgolvet, de försökte få djn att spela happy birthday men det enda som fanns va birthday sex men det funkade de me :P vi körde dricka a la mp-style. Isse o Paulina dansa i soffan, Emil blev nästan biten av en vampyr o jaaa vi körde på riktigt jävla bra. Kvällen slutade med att Aweti langa en beatbox på nattbussen hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0