Sådära den 16e januari

Jag satt o kriga med skype igår för att få det att fungera. Jag lyckades tillslut! Sen kom Vera o hon satt o kriga för att få igång internet på sin data me mitt internet. Till slut fick även hon igång det. Så jag smsa Paulina o ba nu kör vi. Hon som krigat med viktiga inköp o städning sen hon kommit fram till London får inte igång sitt internet. Ingen hade hon hemma heller som kunde hjälpa henne. Så bra gick våra skypeförsök igår... Hoppas på bättre lycka imorron.

Så jaa min gårkväll bestod av chillerill me Verutt, hon skulle upp o jobba vid kl 7, det va jättekul att vakna då...not :P fick som tur va somna om hehe

Hann me IKEA igår också me mamsi o papsi, hitta ingenting där :( men träffa på min gamle mentor, va lite kul :P

Längtar som faan tills på tisdag, då kommer Emil o Isse hem!!! SOm jag saknat grabbarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0