söndag

Igår skulle jag äta hederlig bakismat eftersom det var den ultimata bakisdagen nyårsdagen även fast jag inte var de minsta bakis tillsammans me Fessy, Jonte o deras kusin. Sen drog vi hem till casa the Fessy o kollade på Fångarna på fortet. Sen satt jag o Fessy o surra i köket som vi typ alltid gör hemma hos henne. Drog hem vid halv 3 typ :P

Vaknade fett sent idag o surra runt i min bara pjs tills Anna smsa o fråga om en prommis. Mötte upp henne o sen tog vi världens långpromenad tyckte vi, va borta mot Kälvesta typ o irra runt ganska bra tag vi gick runt o undra var faan vi va hahaha. När vi väl hittat rätt o då börja kolla på klockan hade vi inte varit borta länge alls haha :P Var iaf en skitmysig prommis, gick runt o prata om allt typ. Tråkigt att säga hejdå sen bara eftersom det e sista gången jag träffar henne nu innan hon åker tillbaka till Tysklandet :(

Nu ska jag tagga till inför morrondagen, då blire jobb höhö o typ tagga inför lördag, för (håller tummarna) då så händer nåt jag längtat efter hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0