tårthus

Jag undrar hur tårthusen ser ut på insidan. Jag vill bo i ett tårthus :D

I torsdags var jag me om läääängsta dagen. Jobbade o sen satt jag barnvakt. Somnade nästan stående på väg hem. Lovar o svär att jag nästan somnade med ögonen öppna på jobbet också sen. Det var kaos. Kom hem o taggade knas nog till. Stod o leta kläder i ett år även fast jag inte skulle ha nåt speciellt. Promenerade till fessy för att sen få reda på att vi skulle gå tillbaka hem till Emil istället för att mötas i vby. Jobbigt! Kom dit, chilla där en fem minuter o sen bar de hem till Yi. Vera körde bilen o Emil skulle va GPS, det gick ju som det gick haha ;) men vi kom fram som vi skulle iallafall. Mötte resten av grabbsen o sen satt vi hemma hos Yi hela kvällen. Surrade, körde lite lekar o alla förutom jag körde en runda pingis. Hatar pingis o suger på pingis!

Idag blir det utgång, jag krigar för MP, får se hur det går. ska skypa me Paulina innan dess :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0