Turdag....faan vilken bullshit

Kommer aldrig nånsin tro på horoskop igen. Senaste jag läste så stod det att min turdag skulle vara idag. Idag är det nån jävla ( förlåt mig för de grova orden som ni nu kommer läsa) horäckelfitta som snott min kära Ipod, min plånbok me innehåll o nycklar. Först trodde jag att grejerna kanske ramlat ut fickorna för det e bara kardborreband på de fickorna inga dragkedjor. Men sen visade sig att nån tagit Marias stuff också. :( Gick runt o leta på hela gården o sen ringde jag mamma o grät som ett litet barn (tro mig de där tårarna har längtat efter att komma ut, fick en anledning idag). Mamma kom o hämta  mig me bilen o vi ringde o spärra allt. Sen köpte vi Ben & Jerrys. Tro mig det behövdes. Pappa o jag åkte sen också o kollade ifall nån dumpat nycklarna eller nåt av de andra sakerna i närheten, men icke sa nicke sån tur hade vi inte :(

O min kära Ipod, vi som hängt ihop i så många år :´( I´m gonna miss you!!!!

Har förövrigt hunnit surra med både Fessy o Isse i telefon idag. Jag o Isse satt o snacka i nästan en timme om allt som hände grabbsen därborta (fick ju höra mycket av Emil igår också)men det e myyycket kvar att höra hähä :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0