Typ årsresume eller nåt av 2010

Tänkte skriva att 2010 har nog varit det mest händelserika under min lilla livstid hehe, men kom på att jag inte helt hundra påre, men de ligger iaf på topp tre haha. Det är helt sjukt vad mycket som hänt 2010, vad mycket det känns som jag förändrats också under det här senaste året, alltså inte blivit annan personlighetsmässigt utan typ mer...jag vet inte svårt att förklara. Vuxen? Neee.

Aja 2010 började på ganska chillnivå, I januari vare typ bara plugg, plugg, plugg som gällde även fast jag knappt var i skolan då lektionerna typ inte existerade. Hade fett många myskvällar med mina fina Paulina, Fessy o Vera o nån enstaka utgång sådär.

I februari tog snökaoset över, kom knappt till skolan ett tag, åkte lite skridskor med Paulina i mysiga Kungsan, förade med klassisar, körde flera utgångar med mina vänner, FYLLDE 19 o hade en jävla kick-ass sjukt grym utgång på lilla MP :P fixa betyget i mitt "älskade" matte B haha

När mars kom började jag seriöst bli så jävla trött på snön o svennelivet att jag inte visste var jag skulle ta vägen, tur att jag o Paulina hade bokat en resa till Zante då. Marsmånad bestod typ av shopping, träna, utgångar o Annas studentskiva. Nu va studenten på ingången for real! Firade Vera också :D


April gick så jääävla snabbt, det va skiva hit, skiva dit, våran skiva jag o Fessy kämpat så jävla hårt med lyckades riktigt bra! FICK MIN STUDENTMÖSSA. Total lycka! Firade Paulina o mösspåtagning!


Sen blev det maj o shiiiet va hände, plugga som en jävla tok, fira lite födelsedagar o Annas student.


I juni hände världens bästa sak, jag tog STUDENTEN, firade alla mina vänner som tog studenten då också, min kusin Rasmus kom o festade me oss i storstaden, Fessy åkte till Eritrea o jag jobbade lite.


Juli bestod av sommarjobb, massa bad i Hby allmänna o jag, Vera o Paulina satt typ ihop, Fessy kom hem i slutet av månaden, va på massa sommarfester, lärde känna Sassan, sa praktiskt taget upp kontakten med lite folk en ljuv sommarnatt ute i söderort.


Augusti började jävligt bra. Jag o Paulina åkte till Zante, stekte som faan om dagarna o bada, festa om nätterna, Paulina va dessvärre sjuk halva resan men vi hade så roligt som det bara gick ändå. Lager, Cia, Sofie o Madde hade också bokat en resa till samma ställe som oss så vi hängde me dem största delen av resan också. Så sjukt bra resa, längtar tills vi kör hela vårat lilla crew en sån semester men det lär ta ett litet tag skulle jag tro. haha. Sa hejdå till Anna som åkte till Tyskland. Hängde me mitt crew 24/7 vi gjorde typ allt tillsammans hela tiden, sjukt va mycket vi hängde, bodde nästan hos Emil ett tag där hela högen ! Va på Grönan. Sa hejdå till Karro som åkte till Växsjö. Lyckades kirra vikariejobb på dagis. Utgång på utgång o hade det riktigt mysigt med en viss kille. Shiiiet vad jag mådde bra i Augusti Måste nästan varit årets bästa månad!


Va en riktig dreamer i början av september, svävade typ på moln, typ fett lycklig, nånstans tror jag dock att Han krossade det. hängde med Vera, FEssy o Paulina konstant, Emil åkte till Australien, jobbade, röstade, hade photosessions haha. FIrade Izzes 20 årsdag. Fira fessy också!


Oktober börja me att vi fira Fessy utan Fessy hahaha. Izze åkte också till Australien så ensamma kvar i svenneland utan våra favvograbbar va vi. Va på Berns hehe. Körde en sjukt flippad utgång med Isse o co innan han drog också, började hänga mer o mer på MP.

I november blev jag lite småkär i Gamla stan igen, hade fest som faila totalt haha, Hängde på MP varje helg typ, nån helg två dagar i rad till o me, den helgen va så jävla sjuk, hade reunionen med klassen o jaa typ chilla galet me mina homies.

I december börja julstressen, o försöken att detoxa bort MP haha, hamna där iaf 2 gånger ändå, åt middag med Skaran hihi, va på välkommen hem fest hos Fanny, kollade på Angelicas juluppvisning, min gamla kärlek Collage krossade mig (förr kunde itne ens ett fall på vipen ta mig därifrån) fira jul också självklart, mellandagsrea, nyår yooou name it ;)


Riktigt bra jävla år alltså!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0