Typ jet-set tjaaa

Japp igår levde jag o Paulina jet-set liv...eller njaaa kanske inte. Men vi hade extra benutrymme iaf på flyget ;) Kom fram till London runt 10-11 tiden o då var det direkt till första lägenheten för att kolla. Där vi irra runt i hoodsen i femti år innan vi hittade typ haha, aja en upplevelse iaf, sett en annan del av London om vi säger så. Efter det var det in till Oxford street för att käka mat o kolla i affärer, ehe jaa de 3 butikerna vi hann me, kändes riktigt jävla jobbigt att missa primark alltså haha. Sen var det till andra lägenheten för att kolla. Där hade de bytt plats på bussjäveln så vi irra omkring ett bra tag innan vi kom på rätt buss o kom till rätt ställe. Men det blev lägenheten Paulina valde så det va najs iaf!

Sen bar det hemåt igen, trots stressen så var det ändå en riktigt schyst dag, o jag längtar så sjukt mycket tills jag har cashen för att ta mig dit! Gick typ runt o log hela dan när vi var därborta.

Nu ska jag till Paulina o byta julklappar om ett tag med henne, Vera o Fessy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0