Glömmer så lätt

Har ju inte skrivit på hur länge som helst. Vad har jag gjort?

I tisdags va iaf min sista dag på jobbet, så det va feeest haha. Blev en fika efter jobbet med Lager o Jenna för att fira haha :P I onsdags har jag för mig att jag hängde me Vera o Fessy. krashade casa de Emils med Vera där också ett tag. I torsdags åt jag middag hemma hos Jenna med henne, Johannorna o lilla Jossan :P Sjukt mysig middag, surrade om allt mellan himmel o jord.

På Fredagen var det stress på hög nivå, fixa massa grejer under dan och på kvällen så åt vi middag hos Jenna igen fast denna gång utan Jossan. Sen bar det inåt stan där vi mötte upp Malin o drog till Sommar. Har aldrig varit på Sommar o lär nog inte dra dit igen. Träffade så många människor som jag känner där så det va kul, men musiken va inte min stil någonstans.

O igår sura jag bara allmänt hela dagen för att jag inte fick gå på Summerburst, går ju rykten om att det ska va nästa år också, men inte som att det kommer vara samma upplägg då... På kvällen ville jag gå på nån av efterfesterna till Summerburst, men det gick inte heller så jag o Fessy slutade upp på Theodoras efter att ha åkt halva stan runt ( o då inte ens försökt hitta en av efterfesterna...) Kom hem ganska tidigt o inser att en annan plan som jag o Fessy filat på antagligen kommer gå käpprätt åt helvete den med. Igår var bara inte min dag helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0