jobbigt att packa

Ska vara borta i 2 dar o har ingen aning om vad jag ska packa, ut i skogen liksom, hur kan det vara så svårt?

Svårare än att uppdatera här iaf.

Så vad har jag gjort de senaste dagarna? I lördags var det mysig middag hos Lager me henne, Fessy, Cia, Jenna o Tua för att fira Lager. Efter det blev det en liten promenad på Sumpans gator o sen vidare till Theodoras. I söndags gjorde jag mest ingenting, hade sovit över hos Lager så jag, hon o Jenna såsa i soffan hela förmiddan.

Sen blev det måndag o jag, Lager, Cia o Jenna bestämde oss för att dra in lite vuxenpoäng så vi åkte till Ikea o shoppa loss, hann me en sväng förbi Bromma Blocks också.

På tisdagen fixade jag mest här hemma bara. O igår mötte jag först Vera i Vby. Jag var tvungen att legga på systemet trots att det var Vera som handla. Känns som om folk vill se kort på mig för jämnan nuförtiden... Efter att ha varit i Vby så gick jag hem till Fessy o åt middag. Sen taggade vi in till Medis o mötte Fanny, Lovisa, Rebecca, Madde o hennes boyfriend på en öl. Kvällen skulle slutat där, men gjorde liksom inte det utan istället drog jag, Madde o hennes boyfriend till Victoria o mötte Isse (skamligt hur ofta jag hamnar på det stället nuförtiden). Självklart tog det inte stopp där heller utan jag o Isse taggade vidare till Sommar, ett ställe jag tvekat på att jag nånsin skulle satt min fot på igen. Där mötte vi iaf upp Isses polare, shottade teqila (long time, no see) o dansa till techno som bara var jobbig o hiphop som inte ens va hiphop, men det va kul ändå. När stället stängde drog vi till Max o åt. Två av grabbsen sjöng Bruno Mars o de sjöng så jävla fint! Ååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0