Sola bada sola

Satt mig själv på veckoupdate. Inte fullt så enkelt då jag redan glömt hälften. o det e mer än en vecka

Men den här veckan har jag firat midsommar, sett åkgräsklipparrace, solat me Vera, chillat med tha crew, varit ute i onsdags o blivit igenkänd av mammas pojkar Bobby, e man kändis liksom så e man ;) (fast kanske det värsta jag varit med om....pinsamt!) Cruisat i stan med Verutt o Fessy o varit ute en gång till i fredags o sen på kusinträff i lördags o igår var det fixarverkstad här asså.

Utgången i fredags var en av de roligaste på länge! Jag o Fessy drog till Aveny. Chilla lite, träffade på Awet o Stefan där också då Stefan skulle dja på ställe. Blev flipp på dansgolvet då Stefan ställde sig i djbåset! Dansa tills stängning. Vi dansa me alla haha, Sjukt najs kväll.

Mindre nice att kliva upp efter 3 timmar dagen efter... Men kusinträffen var trevlig så det vare värt. Fick ett äkta lantisäventyr sen också då jag följde me kusin o hans flickvän på dans. Dansband o allt! haha

O igår så hängde jag me Vera, Fessy o Awet. Chillarsöndag jaaarå! Såna gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0