Studenten, födelsedagar o balkongmys

I torsdags, fredags o lördags har allt handlat om studenter ;) Först på torsdan så var jag på Lager, Sofie, Cia o Moas utspring. Så fina allihopa! Grät en skvätt, fotade femtitusen bilder med mobilen på lager (hittar jobbigt nog inte rätt sladd till mobilen nu bara) o sen åkte jag o Fessy med på Lager o Sofies flak. Feeett najs. Sen blev det hem o duscha o kila över till Moas mottagning. Efter det Cias mottagning o sist men inte minst Lagers mottagning. Sen följde jag me tjejerna på deras slutskiva o där träffade jag på så många kända ansikten att det var stört men trevligt vare :D O Lager fick fira sina första minuter som 19-åring i en kö på väg in till Collage med födelsedagssång. Soooft ;)



På fredagen så tog fina Jenna studenten, så jag, Cia, Malin o Jossan åkte tillsammans till hennes utspring o såg på när de sprang ut. Jenna o hennes klasskompisar var sjukt taggad, så taggade att de pajade bänkarna de stod på haha! Sen följde jag, Cia o Malin me på hennes flak också. Det var sjukt jävla kul, tror vi åkte runt sergel 2 eller 3 gånger! På kvällen hade hon mottagning i sin trädgård, var jättemysigt ända tills det blev myggornas krig, så då drog vi vidare till hennes slutskiva o dansa loss.


Så blev det lördag o hela mi familia bilade till E-tuna för min kusins student. Så fin va han i sin kostym o allt! Lilla kusinen har blivit stor! :) Där borta i E-tuna har de också flak, men de har missat nåt viktigt! Ölen. Hur kan man åka flak utan öl liksom?! Ingen av mina släktingar som förstod heller varför vi höll på me allt ölduschande här i Sthlm. Jag e glad över att vi får bada i öl när vi tar studenten hahaha. Så efter att ha stått o vinkat till kusin på flak åkte vi hem till dem o väntade på studenten. Sen blev det middag, efterrätt, presentöppning o tal. Sen körde vi hem till orten igen.



O igår så gick jag, Fessy o Emil hem till Awet på typ överraskningsfika. Va mysigt! Sen på kvällen drog jag o Awet hem till Lager o tittade på film med henne, Cia o Jossan.

O idag har jag njutit av blåsten? tillsammans med Lager o Sofie i Rålis. Efter att ha ätit oss proppmätta på jordgubbar o vindruvor, samt kirrat gratis redbull så drog vi in till stan o tittade i affärer. Hittade inget där men när jag o Sofie kom till Vby så hittade vi en massa kavajer så nu har jag en ny kavaj i garderoben! Sen mötte jag Karro på kvällen. Inte sett henne sen i påskas, så va sjukt kul att träffa henne igen. Vi köpte massa gott o gick till Fessy. Sen satt vi x antal timmar på hennes balkong o surrade. Riktigt bra dag!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0