ÄlsklingsVera 20 ååår

Idag fyllde Vera 20!!! Nu kan vi gå till systemet tillsammans haha! Det firades först med en middag igår med de bästa. Vi va på Isses jobb o åt jag, Vera, Paulina, Fessy o Emil. Drack champagne och delade på två stora fat kött, standard. Riktig myskväll. Efter middan åkte jag o Verutt till hennes jobbarkompis o minglade lite me hennes workhomies.

O idag var det linner (lunch/dinner) eller som Vera kallar det brunch (hon har inte fattat att det är blandningen av frukost o lunch än) hemma hos henne. Massa gött, roligt sällskap o så öppnade hon presents. Sa även hejdå till Paulina, 5 veckor tills nästa gång vi ses, abooow.

Inte för att jag tror på horoskop längre, men i vartenda horoskop jag läst de senaste dagarna så har det stått att mars-månad kommer vara då jag finner kärleken. Haha som sagt tror inte på horoskop längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0