Entourage

Det är inge bra att kolla igenom kameran o tänka, vafaan gjorde vi igår :P

Igår förade jag, Lager, Emil, Isse o Jenny här. Efter att ha pumpat "Who´s that chick" typ 20 gånger så mötte vi Cornelia i Spånga. Att springa till bussen börjar bli standard. Kom in till stan mötte upp flera av Isses kompisar o drog till Entourage. Stället va väl sådära, men mitt sällskap o musiken va bra iaf så jag hade kul! :D Dansade tills mina ben inte klarade mer, va ett tag sen sist det skedde. Efteråt drog vi till Donken där jag proppade i mig en hel jävla meny. Sen ville jag ha mer pommes. Det om något va helt fuckat.

Idag så chillar jag galet med Vera =) Zappar på tvn o dricker cola :)


Kommentarer
Postat av: Syedvilja

Nice site, keep up the good work!

2011-04-16 @ 12:12:18
URL: http://syedvilja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0