Ett stopp i mitt fartfyllda liv

Borde byta namn till klagobloggen för jag bara klagar på hur misslyckat mitt liv är just nu haha. Alltså det känns verkligen som jag sitter fast. Jag vet precis vad jag vill göra, men det kommer inte bli av förrän i januari som det ser ut just nu. Jag hade kunnat åka imorron egentligen om det var så, men cashen o planeringen sätter stopp. Kanske drar nånstans under hösten för att fördröja tiden men jaaa vi får se.

Igår gjorde jag iaf nåt roligt! :D Var på bio med Emil o Fessy i Kista, vi såg "I am number 4" bra film :)

Idag har varit världens chilligaste dag, kanske för att jag vaknade upp med feber o förkylningen jag åkt på kändes värre än innan. Så jag sov till typ 3 hehe. Sen kom världens gulligaste mamma o lillebror hem med tidning, glass o citron så då blev dagen lite bättre ;)

Nu sitter jag o letar longboards på nätet, hmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0