Måndag, snart fredag alltså!!

Det är farligt att få lön. Jag o Fessy åkte till Kista o shoppa igår, det behövdes efter den här helgen, inget gick som jag ville. Åt middag där också (skoja inte att Kista C e värsta spana-in-killar stället på söndagskvällar, iaf för mig hehe) o sen rörde vi oss mot Fessy. Vera kom förbi också o sen satt vi o myste me lite gott o surra.

Idag har jag varit typ superduktig trots att det varit en måndag. Jobbat typ 10 timmar, nitat Fessy i ansiktet (hahahaha aj jag dog!), ätit middag i vby, tränat o nu städar jag rummet lite smått (hade behövts en rejälstädning men aja, ett steg i taget)

O imorron blir det bio! Bra tag sen senast vi var samlade, inte för att vi e alla den här gången heller, men, men. Alla jobbar typ o alla jobbar olika tider (läs: alla jobbar när jag inte jobbar o tvärtom) Det händer så mycket i mitt liv nu, jaaarå ( e det här jag har att vänta de närmaste 40 åren kommer jag avlida)

Nästa måndag jobbar jag tydligen 10,5 timme, åååh vad jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0