Ibland måste man nå botten för att kunna vända o kämpa sig tillbaka upp till toppen

Mindre än en vecka kvar till London, SÅ TAGGAD!! :D

I onsdags körde vi värsta spontangrejen. Efter att jag o Fessy fikat i Vby o sett Trinny o Susannah(?!) så drog vi hem, fixade till oss o sen mötte vi Emil o drog in till stan. I stan träffade vi på Isse o sen gick vi på restaurang o åt middag. Spontant mitt i veckan sådära. Sen promenerade vi från Odenplan, via St eriksplan bort till Centralen, fett mysigt.

O igår kom Fessy, Vera, Lager o Cornelia hit på chillkrök. Satt o surra om allt mellan himmel o jord. Fett festligt.

Ikväll blir det utgång, men föra hos mig först. Skulle behöva till systemet som stänger om mindre än en timme, men motivationen för att ge mig iväg finns inte nåstans. Sitter o tittar på the City istället, brukar inte titta på det programmet annars, men kläderna o staden är så fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0