Ere fest eller?

Haha fredagen slutade ju inte riktigt som planerat. Jag o Lager slutade upp på O´learys i Sumpan för att göra lång historia kort. O jävlar vad många komplimanger jag fick för mina blåa klackar. I löööve those shoes!

Lördan blev det storshopping, höhö eller? Sen på eftermiddan fixade jag, Vera o Fessy oss hemma hos mig innan vi drog till Emil på födelsedagsmiddag. Fett mysig middag, god mat o allt. Sen drog vi in till stan, hamnade på Entourage med bord. Blev inte så mycket dans, men det kanske berodde på bordet, va en riktigt nice kväll iaf.

I veckan har jag hunnit med att äta en riktig mysmiddag med Jenna, Lager, Cia o Fessy, kollat film me Vera, Fessy o Emil o sett musikal.
Musikalen var idag på Blackans gymnasium. Både Lager, Cia, Sofie o MOa va me, de var skitduktiga o musikalen var grym, garva typ hela tiden ;D
Fina bilder kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0