Fredag den 13e untz untz ( o lager har fixat Sprite! haha)

Än så länge har jag haft en bra dag (peppa peppa ta i trä) Hoppas det fortsätter så då jag ska ut ikväll hehe. Jag o Lager ska till Garbo tillsammans med en av mina kollegor o en av dagisbarnens mamma, kan bli spännande haha.
Fessy jobbade me mig idag också, vi hade matchande mjukisbyxor, standard hahaha.

Naglarna är förresten nyfixade, gjorde det igår, va i Kista efteråt också me family. Åt middag o shoppade åt lillebror. Mysig kväll.

I onsdags chillade jag i casa de Emils tillsammans med honom o Isse. Gick till Coop o köpte godis, så nu har Emil inte bara chipsen som han, jag o Fessy köpte i måndags utan även godis, snubben borde vara glad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0