håller alla tummar jag har

alltså min blogginspo är lika me noll. Vet inte var den tagit vägen. Bloggandet kanske är ett utdöende fenomen...

I lördags var jag på en av årets största fester. Eritreanska nationaldagsfirandet! Var awesome, fast kanske inte lika awesome som förra året (kan ha varit för att det va vi 91or som tog studenten förra gången) Mamsen o lillebror va me den här gången också, fett kul att de ville följa me :D Jag, Fessy o alla mellan typ 18-25 drog till Johnnys ett tag också precis som förra året, ganska soft det me ;)

O igår blev det chillarkväll me mina två fina brudar Fessy o Vera. Såna kvällar e alltid bra kvällar!

O nu håller jag alla tummar jag kan för att nån ska vilja följa me mig på summerburst. Vill verkligen gå!!

Osammanhängande inlägg tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0