Mors dag

Igår var det mors dag så vi firade både mamma o mormor här hemma :) Vad skulle jag göra utan min älskade mamma och mormor? =)

Lördagen slutade oväntat men bra. Jag, Vera o Pontus började med middag på Isses jobb. Nåra av Veras andra kompisar kom också. Tittade på matchen o drack godaste drinkarna made by Isse himself. Barcelona vann!! Sen bestämde jag, vera o Pontus oss för att dra vidare. Blev entourage igen, hänger där förvånadsvärt mycket just nu, känns inte helt jävla hundra asså. Träffade på Stefan, awet o Zacki. Isse mötte upp oss också efter att han slutat sen stod jag, Isse o Vera på dansgolvet typ resten av kvällen hehe. Hann me ett gäng glas fanta rosé också. Va e grejen me det liksom, aldrig druckit det tidigare o nu går det åt som smör i solsken

Fessy o hennes mor på nationaldagen!



Mina babes i fredags

Lördagens utgång





haha gulligaste bilden, ser ut som yp äkta bromance bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0