Stockholm, liten stad i världen

Fast det händer ganska mycket här ändå.

Igår blev det utgång med Vera o Fessy! Jag o Fessy började kvällen med att glida förbi först theodoras o shotta med randoms o sen chilla ett tag på en eritreansk nattklubb då Vera va på ett annat håll. Mötte sen upp Vera vid Rådhuset o drog till Entourage. Blev bara chill där me, men en Donken på det. Sen blev vi förhörda av polisen vid t-centralen... Lång story kort, vi blev vittnen till en sak. Känner att jag blandat in mig jävligt mycket me polisen det här året haha. Först får jag anmäla för att mina saker blir snodda, sen e jag me om en krock o nu det som hände igår. Aina o jag e snart homies ;)

Ikväll ska jag, Vera o Pontus till Isses restaurang o käka samt titta på CL-finalen! Så nu I´m gonna hit the shower.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0