Tror jag landat snart

Alltså sen jag landade i svenneland igen i måndags vet jag inte vart jag varit. Stod senast idag o skakade en tomat jag skulle skära när det egentligen var meningen att jag skulle skaka juicen jag också tagit fram. Knas.

I måndags när jag kom hem efter att ha dygnat(!) så tog jag en fika med Johannorna. Lager har flyttat ifrån mig nu :´( I tisdags chillade jag hos Fessy o igår tog jag en fika me mamsen. Mycket fika hära.

London, hur ska jag beskriva London? Awesome! Jag, Vera o Paulinas familj kom dit på fredag förmiddag. Jag o Vera åkte till vårat hotell o mötte upp Emil o Awet som kommit kvällen innan. Drog in till stan o shoppade o sen åkte vi hem o fixade oss inför middag o utgång. Så kul att se Paulina igen, även om det inte va längesen vi sågs har jag faan saknat henne! Åt middag på Jamie Olivers restaurang, fett mysigt o senare blev det utgång på två pubar och Mayfair.


På lördan åkte jag, Paulina, Emil, Vera o Awet in till stan o shoppade ännu mer. På kvällen köpte vi hem massa gott o chillade på mitt o Veras hotellrum efter att ha ätit middag på en spansk restaurang. Paulina drog hem runt 11-12 o Vera ville sova så jag o grabbarna drog till en pub de hittat när de kom på torsdan. Den puben var typ helt flippad, alltså det var typ...MP london style, nejmen aa inte som en vanlig pub iaf haha.

På söndagen så körde jag,Emil, Vera o Awet allt turistande, såg Buckingham Palace, BigBen, Westminster m.m. Blev lite shopping på den också haha. Emil som skulle hem på söndagskvällen va påväg att inte komma hem haha, men det löste sig till slut. Resten av oss inklusive Paulinas kompis Shami (hon va me på fredagen också) åt pizza på hotellrummet o drog sen till Aura. Tror aldrig jag varit på en klubb me så mycket folk samtidigt, kunde röra sig till slut. Men kvällen var najs ändå. Vid 2 drog jag o Vera tillbaka till hotellet, hämtade väskorna o tog taxi till flygplatsen. Redbullen va me :P Dygnade som sagt, fyyyfaaan.

Lägger in bilder sen, det funkar inte nu :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0