Ibland maste man hamna pa botten for att komma tillbaka upp till toppen, visst?

Sen jag senast skrev nat i bloggen har min fantastiska dator pajat. TOTALT. Hejda till min enda chans att fa egentid nar det e fem pers i huset (atm e vi till o me 7) o jag hade massa smagrejer som jag borjat pyssla med som jag garna velat fixa me som jag nu inte far tag i, kanske nar jag kommer hem, men antagligen inte da heller... FML javligt oskont att det hander typ tva veckor efter att mamsen, bror o papsen varit har ocksa. Hade sakerligen kunnat fa hjalp av pappa att aterstalla den om han varit har.

Annars har jag inte gjort sa mycket, varit pa UCLAfest igen, gatt ut o dansat. Shoppat har jag gjort ocksa! E fett sugen pa att aka till Beverly Hills igen, kopa mig en gucci kanske hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0