När man ska plugga engelska o hälften av all information e på spanska <3

Historiens bästa bloggare in tha house, shuuuue! Hehe

Händer för mycket här borta i Obamaland (läs USA) fixar vi inte med lägenheten så går vi i skolan, går vi inte i skolan så är vi ute o upptäcker staden (hej jag önskar mig en bil). Jag o Fessy har en blogg vi inte skrivit i på en månad, kompis det går bra nu, vi lever iaf ;)

Skolan e så jävla najs, fick reda på i förra veckan att jag fått en businesskurs jag krigat för, fett naaajs! Allt i detta land är som på film, ska aldrig kalla en komedi från USA för film igen, det e dokumentär mina vänner, dokumentär.

Har varit i Crenshaw Baldwin Hills, twice! Sett Nick Cannon och New Boyz ena gången, shoppat på Walmart andra gången.

Inte kändisar i överflöd än så länge, de hänger väl inte i Santa Monica, men tvillingarna från Legally blonde 3 går i min fotohistoria, fett trevliga tjejer.

Bilder och mer update kommer, har gjort en massa grejer som jag ska berätta om sen höhö, nu ska jag in o kolla Angelicas blogg på L.A tips ;D ( yooo Atlanta ;D)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ja håller med om att det händer mycket när man e i Usa ;) Vad heter bloggen ni skapade tillsammans?, vill gå in och kolla (även om ni nu inte skriver haha). Hoppas ni gillade inläggen om LA :)

2011-09-30 @ 04:20:04
URL: http://angelicainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0