shuuue bloggen

Har helt tappat allt vad motivation för att skriva heter, fett synd då jag just nu befinner mig på mitt största äventyr nånsin! L.A love <3 Har varit här i två veckor nu, hunnit se en del av Hollywood, åkt en jävla massa buss (sl e skitbra i jämförelse med L.As kollektivtrafik!), varit i skolan o hängt med mina fina roomies. Vi e 5 tjejer i en 2a med en toalett, kommer bli kaoshalvår haha! Men det funkar än så länge iaf ;)

I skolan har vi först varit på seminarie för att få en introduktion till allt. Va bara svenskar på det seminariet typ haha. Sen har vi fixat med lägenheten, sitter fortfarande utan gas, men det kommer det kommer. Det var även en VIP-dag då vi fick massa skolgrejer, synd bara att vi redan fått nästan precis samma saker på introduktionen.

En av de första dagarna vi var här så drog vi till Hollywood. Hann inte se så jättemycket, men lite, varav Hollywoodskylten var en av sakerna, helt unnnnndeerbart! Sen har vi shoppat loss lite i Santa Monica Mall, de har allt där asså, helt fantastiskt! Förutom lediga killar typ...

Vi har även varit o sett på när vårat skollag spelade amerikansk fotboll. De va grymma!

Utelåsta har vi hunnit bli också, tack gode gud har vi snälla grannar som vi kunde chilla hos.

Jaa så mycket mer har väl hänt, men det blir för mycket to write, nu ska jag plugga o sen bada jacuzziiii :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hooka med de snygga amerikanska fotballspelarna! Synd att de blir mindre snygga när de tar av sig alla skydd och kläder. I know that!



Hoppas ni har det awesome, du får blogga mer, är inne här och du skriver typ aldrig! Fy på dig ;)

2011-09-11 @ 17:10:43
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kul att läsa lite om hur ni har det, men du borde blogga mer, det är ju nu alla vill veta vad du gör i LA! ;) Gå in och kolla mina LA-inlägg på min blogg så får ni massa tips på vad ni kan hitta på, finns massor att se! Roligt att ni har sett Hollywoodskylten! Ja men visst tycker man att SL e bra nu när man e i USA, komiskt asså att man alltid klagar på det när man e hemma! Kul att ni redan sett football, jag vill också det! Pussar <3

2011-09-26 @ 19:25:58
URL: http://angelicainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0