call me maybe

Inte för att jag är märkeskåt eller så men inatt drömde jag typ en helt fantastisk dröm. I drömmen träffade jag värsta drömkillen, som berättade att jag va tvungen att hämta ut mina grejer. Mina grejer visade sig vara en Bugatti, en lamborghini o massaaaaaa fina märkesväskor. Vaknade nånstans precis efter att jag fått ett par jeffrey Campbell-skor. Ville sååååå somna om haha.

Jobbar inte den här veckan o går mest o väntar på att jag ska få ett samtal efter jobbintervjun som jag va på förra veckan, so this week aint fun. Va hos frisören igår o slinga håret, imorron ska jag o fixa naglarna, känner mig som värsta desperate housewife hära.

Ser ut att eventuellt, kanske, beroende på faktorerna bli en Valborg i Uppsala nästa vecka. Inte firat Valborg de senaste två åren (förra året va jag i LONDON liksom.... saknar London) så jag har tappat känslan. Fattar inte heller riktigt va hypen me Valborg i Uppsala är, om du inte e pluggis vill säga, så ska väl kolla runt lite till o se om det e värt det :P

Finisar från i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0