Fest

Asså gårkvällen måste varit en av de bästa kvällarna på länge! Började med att jag o Fessy fixade oss hemma hos henne, innan vi taggade till Vapiano i Gamla stan. Såg min drömman påvägen dit, myyy goood, han e såååå snygg. På Vapiano i Gamla Stan mötte vi upp Angelica, Carro, Madde o Lovisa, för en liten reunion, fett mys. Surra nåra timmar där innan vi taggade till After för att föra. Maddes boyfriend dök upp också o vi kolla fotboll. El clasico! Sen drog jag, Carro, Fessy o Angelica till Amba. På Amba mötte vi Emil o boysen, sen även Paulina o Vera.

Flippade på dansgolvet som idioter, hahaha så jävla kul! Vi hade vår ring, klump, vafaan man ska kalla det haha o körde vår grej, sånt jag saknat. Va längesen vi va ute på klubben tillsammans, nästan alla samlade.

Vid 2-3 började alla tagga hemåt, men jag o Fessy va kvar till halv 4, sen taggade vi till Donken där jag träffa en go göteborgare.  jag o Fessy dansade på perrongen sen med två äldre kvinnor haha o när vi klev på tuben så klev Awet plötsligt in på samma tunnelbana som om det vaplanerat hahaha, så vi hade sällis hem. Sov hos Fessy för jag orkade inte gå hem o idag har jag bara legat o segat framför teven hela dagen, me fessy som sällis. I veckan blir det sol, taaagggmoooode!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0