Sorry for partyrocking

Spontanhelger, de gillar vi. I fredags va jag ute med Lager. först var vi på Moda o sen taggade vi till Sommar. Oväntat. Chillade lite med Thon som jobbade i baren, dansa på housegolvet, hängde lite med Bobbo o Esti som också va på Sommar i vanlig ordning. Sen träffade jag på Sassan också som jag seriöst inte träffat på 1,5 år. Helt sjukt, men det var kul! :)
 
Körde en riktig omväg hem från klubben sen, för att hämta upp Fessy från sitt jobb. Som tur va hade jag pretty oväntat sällskap av Sassan dit, skönt med sovsällskap efteråt också.
 
O igår chillade jag med boysen i Vby en stund, firade pappa i förskott på kvällen med middag på Olearys. Sen begav jag mig hem till Emil där det va jag o grabbarna, som senare styrde utgång. Emil skjutsade oss in till Fridhemsplan och senare slutade vi upp på Entourage............ Men fuck vad kul vi hade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0