Beslutsångest

Kan inte bestämma mig om jag vill fira nyår i år eller inte! Från början var det tvärnej. Alltid nåt som blir fel så det inte blir en riktigt awesome kväll. Brukar oftast vara awesome till 12-slaget sen går det alltid fel. Trots det har jag precis som julpepp fått någon nyårspepp. Sett glittriga nyårsklänningar överallt och vill bara köpa en och gå på en jättehärlig nyårsfest. Meeeeen, det lär ju inte hända finns ju inga. Aja va e inte en bal på slottet...
 
Skulle iförsig vara fett att styra en egen fest, men det då ere den gamla vanliga visan, var faan har man festen? För att bo i Sveriges största stad har den ganska kasst utbud på lokaler, eller aa megakasst. Hittar jag en lokal ska jag bjuda hela stan! Alla ska komma, värsta festen med massa glittriga klänningar, skålandes champagneglas, hög musik och härligt folk!
 
Fatta förresten att jag den fjärde december förra året satt i värmen i L.A, peppade för Hassans födelsedag skulle jag tro också. Åååh värme ge mig. O ge mig New York nu! Längtar så jag halvdör här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0