sista dagen 2012

Brukar alltid nörda mig o göra en årsresume, men det här året är seriöst nästan inte ens värt att komma ihåg. Haft mina good moments, flera moments! Men på det stora hela har det här året varit skit, spenderat halva året med att söka jobb, må dåligt, helt tappa mig själv.
 
Men bra saker har som sagt funnits där också. Min familj och vänner. SHM konserten. Summerburst. Födelsedagar. Flirtar. Nytt jobb. Hittat tillbaka till mig själv lite grann med hjälp av träning. Som sagt listan kan göras ganska lång ändå.
 
Men 2013 blir mitt år. Det blir mitt år och ingen kan säga något annat!
 
Och imorron ska jag vakna bakis. Bra början haha
 
GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0