sunday

Uuuuusch jag är förkyld! Vaknade vid fyra i natt av att jag inte kunde andas genom näsan, FML!
 
Igår var jag först i stan med Fessy o kollade runt, hitta icke ett shiiiet förutom lite good to have stuff. Sen mötte vi Vera en stund också innan vi åkte hemåt.
 
Hann typ vara hemma nån timme, käka o sen blev jag hämtad av samma människa som jag fika med i torsdags. Vi åkte till Kista, han käka på foodcourten, vi träffa på Zacki, Awet o Robar helt random där också, hur ofta hänger vi i Kista samtidigt liksom? Aja efter att han käkat gick vi iaf på bio och såg Argo med Ben Affleck. Den va nice!
 
Ikväll blir det spakväll inför nyår me girlsen, härligt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0