Helvetets kök

Aboow kvällen igår va sjukt. Stressat som en galning till Paulina me halva min garderob för att sen låna en klänning av henne. Sen kom det lite folk o vi förade. Tog taxi in till sturecompaniet, första gången jag va där! Bra musik, men lokalen o människorna..... Börjar ge upp på dessa klubbar. Dansade till stängning dock! Jag o musiken <3 Klubben stängde, jag, Paulina o våran nyfunna kompis taggade till klubben som låg vägg i vägg. Han payade allt o behandlade oss som prinsessor hahah skön kille. E inne på klubben till fem o när vi kommer ut så kommer jag o tänka på att jag överhuvudtaget inte reflekterat över vilken klubb vi e på utan att vi kom in utan att visa leg o före en viss känd bloggerska. Frågar de andra o BAAM, jag har tydligen spenderat mina senaste timmar inne på Hells Kitchen tillsammans med de två o en galen brasilianare... Åkte till Gullmars sen av alla ställen o käkade kebabtallrik me pommes, yummie! Kom hem till Paulina vid sju, däcka diiiirr.

Vakna tolv, hennes syrra me kompis kom förbi o vi käkade tillsammans, sen gick jag o Paulina på prommis i fina Hagaparken, där vi helt random träffa på Jossan o Gabbi :D o sen fikade vi i fjärilshuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0