Sthlms nattliv- Status, vem du ligger me o hur mycket pengar du har (läs: har lånat)

Jag är spikat bitterfittan 2012. Jag går ut o klubbar, men jag har alltid nåt att klaga på.... Optimist, nej tack haha

Igår va en bra dag, jag åkte in till stan o lämnade cv. I butiken jag lämna jobbade en feeeeett snygg kille, skulle inte banga på att jobba där haha. Kolla lite i affärerna o sen taggade jag till Vby, Paulina hoppade på min tunnelbana vid Bromma, så jag fick sällis i vby. Köpte lite grejor o sen åkte vi hem till mig o fixa. Vid 7 tiden rullade resten in o vi käka gooo middag. Sen taggade vi ut, kanske lite för sent.

Vi va tolv från början, när vi klev på bussen va vi bara 9, jag o grabbsen. Kommer till tuben, hoppar på. Efter Fridhemsplan e vi bara 6. Kommer fram till stan, jag vill gå på Nype, de andra till Amba(där jag säkerligen kommit in efter att jag gått o snackat om rubriken på detta inlägg så hela kön kunde höra, stackars Izze som fick stå ut me mig :P) , men vi slutar på Aveny, då nere i 5 pers. Jag, Esti o Izze höll ihop. Vi ägde på dansgolvet, körde lite beerpong o fick värsta publiken. Sen mitt i alltihopa såg jag min drömman, men självklart vågade jag inte gå fram o prata.... Another time I guess.

O djn.... Haha som jag gjorde hans liv jobbigt, men han får skylla sig själv, han som la till mig på fb o grattar mig som om vi känner varandra, kom igen kompis?

Gick till Donken o käka sen me Izze o Esti, kaooos, o bitterfittejohanna dök upp igen då jag började snacka me boysen breve om klubbar... Måste göra nåt åt mitt liv asså haha, skaffa en fucking hobby eller nåt.

Fick skjuts hem sen av Izzes kompis, fett skönt. Kom hem ville inte sova så jag snacka me Johnjohn o Sassan på fb, stackars grabbar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0