Sthlm made me blind

Va ere för moooode? Nån som gick runt o sjäng på den igår när vi va ute, jag stämde in i sången, men det uppskattades inte.

Igårkväll va en kväll fylld med blandade känslor. Först va jag hemma hos Lager o sa hejdå till henne eftersom hon åkte till Kapstaden idag! Saknar henne redan, hon kommer ha the time of her life! Efter att ha varit där åkte jag in till Fridhemsplan o mötte Suzy o Fessy. Vi satte oss på nivå o föra, knas längesedan man va där.

Sen åkte vi in till Nype, på vägen mötte vi Vera med vänner, men de följde inte me oss till Nype. På Nype dansade vi seriöst från stunden vi kom in på klubben tills dess att klubben stängde, va sjukt bra musik under hela kvällen! När vi kommer ut från klubben snacka alla seriöst engelska. Something´s wrong. Kommer in på Donken o en kille sätter sig breve mig när jag sitter o väntar på tjejerna som står i kön. Han va faktiskt ganska söt, ända tills han öppnade munnen haha. Jag e dålig på engelska, det här va värre. Trevlig kille iaf, trots kommunikationsproblemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0