Heeelg

Asså fett nervös inför morgondagen, varför?! Allt kommer gå skitbra, men jag e typ rädd för att fucka hela IKEAs kassasystem typ haha. Illa illa!

Vet inte vad somn hänt me mig denna helg, jag va helt redo för en chillhelg me massa mys, till skillnad från min superhype förra helgen, ville jag bara ta det lugnt den hära. I fredags va jag, Paulina o Vera hemma hos mig o bakade hähä. Dock åt vi typ inget av det vi baka. I lördags chillade jag me Fesy o Lager i fem min i Vby typ, va döööödligt varmt. Sen på kvällen drog jag o Lager till Sommar o herreeeeguud säger jag bara, vi hade väl typ en helt okej kväll, när det bara va jag o Lager hade iaf jag skitkul, vi dansa massa, surra o bara hade det trevligt, men sen skulle det dyka upp massa randomkillar hela tiden o snacka o seriöst va de ju typ pantade hela bunten, fanns typ inte en enda vettig kille där.

Vakna på söndagen o hade en hype för Moda på kvällen, men den försvann ganska snabbt, dock fick Awet mig att ändra åsikt o vi taggade dit. Träffade på så många jag kände där, fett kul o vi va ett stort gäng som chillade tillsammans. Hade det jättesoft med skjuts dit o hem av Saman o Zozan.

O idag har jag återigen besökt den stora staden, fast med mamsi, hon va hos frisören o så luncha vi lite sådära, mötte Fessy i Vby later. O nu ska jag träna, jalla jalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0